piątek, 3 lipca 2015

Right from the start


Wita farbowana blondynka, zakochana w minimalizmie (dlatego po szablonie bloga nie spodziewajcie się wiele) i kawie, prawie studentka. O sobie nie lubię opowiadać, bo nie potrafię tego zrobić sensownie. Może później pokuszę się o krótki opis siebie? 
Zaryzykuję stwierdzeniem, że pisanie pierwszych postów onieśmiela każdego. W końcu jest się nowicjuszem, który dopiero wkracza w blogową dżunglę i nie ma pojęcia czego może się spodziewać. Banałem, ale i przecież prawdą jest, że każdy kiedyś zaczynał. Przyszła kolej i na mnie. Od pewnego czasu zastanawiałam się nad tym aż dzisiaj pomyślałam: "Czemu by nie spróbować?"
Przede wszystkim zależy mi na testowaniu i recenzowaniu kosmetyków, ale zamierzam również zahaczać o popularną tematykę lifestyle. Chciałabym czasem podzielić się z potencjalnymi czytelnikami swoim codziennym outfitem lub pomysłem na szybki obiad. Także enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie komentarze - jest mi niezmiernie miło! Możecie być pewni, że zajrzę również do Was!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...